söndag 27 september 2009

Sjuk :(

I förrgår så var det st Mikael spel på skolan, och efter de så hade vi drag kamp... de va super kul! förutom att jag var halv sjuk och då blev jag sjukare :( Men vi åkte till stan jag Anina Anniea Felicia och Jonte och Julle :) sen kom de några fler och dom orkar jag inte rabbla upp... men de va super flumm!! sedan, så åkte jag och flizzan till min dans.
Efter dansen så åkte jag hem till Felicia och sov över :D Dan efter så märkte jag att jag va sjuk...

I dag har jag försökt att chillamkt som möjligt, men de har int gått så bra :P Jagg och Nilas skulle baka choklad bollar, men de fans inte några ingredienser så vi gick ner till konsum, Nilas cyklade och jag ledde honom, ibland så fick jag springa lite :) <3
Nyss så köpte morsan Ben & jerrys glass, som e as gott!!!! :D

1 kommentar:

  1. Bläää, nu e jag avundsjuk på dig.
    Ifs köpte vi oxå ben n jerrys glass men den va nte så god... Vilken smak köpte hon ? :D <3
    Najjz, najjz. Jaa, shiiiet de va aas kul !! :D

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)