tisdag 29 september 2009

Tona håret :)


I går så va jag och mamma och fikade på massagotti i Vällingby, och sen så kollade jag vilken hår färg som jag skulle köpa, och jag bestämde maj för en färg och kom på att jag inte hade me mej pengar.

I dag så var nilas oxå hemma från dagiset fast han nog inte behövde de.
På morgonen så satte jag mej med Nilas och kollade på morgon bolibompa i typ 10 minuter sen så kom mamma hem från något... och jag orkade inte gå upp så jag låg kvar ett tag till.
Sen på dan så vilade jag lite och lekte lite med Nilas en kort stund, efter de så åkte vi till Vällingby, Nilas köpte en fotboll och köpte min efterlängtade toning :D Men de tråkiga e att man e typ tvungen att göra något allergi test innan, och de ska ta 48 timmar...:S .. så jag gör de i 24 timmar istället

det låter säkert som om jag inte alls e sjuk men jag lovar att de e jag!! :P <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)