måndag 5 oktober 2009

Kreta!! :D

På torsdag så kommer jag Viktor Pappa Anna Linnea Emma och Saga att åka till Kreta i en vecka typ :D
Problemet med de e att jag inte har pratat med alla ämneslärare än om läxor... men jag har pratat med Marian = svenska lärare och M-P (morgon period) Petra = Engelska,och matte fröken ... de kanske var några fler men kommer inte ihåg de nu...
det kommer att bli as nicekreta för vi kommer att få viss glass och dricka gratis, hur mycke vi vill :D Jag längtar dit men ändå inte...
Flyget går på torsdag morgon och kommer tillbaka på fredag morgon :D <3

2 kommentarer:

  1. Du fick inte grejerna av marianne väll ?? :s
    Ha de suuuper duuupa bra i kreta :D <3<3

    SvaraRadera
  2. asso nä.. eller på m-p så fick ja de typ men int på svenskan ...
    aa jag hade de värkligen härligt på Creta!! :D

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)