lördag 17 oktober 2009

:D <3




Jag har varit på Creta med min familj hos pappa.
När vi gick ut från planet så blev de värsta värme vågen :D
hotellet vi kom till va super fint! de va 4 stjärnigt och heter Caldera Beach :)
som varmas var de typ 40c eller varmare :D vi badade och solade och spelade vollyboll, åt glass och drack milkshake :D
En da så åkte vi till en strand som jag inte kommer ihåg vad den heter, men vägen dit var väldigt guppig och smal, de va många gånger vi stannade och fotograferade :D stranden var super fin! och väldigt lång grund. Vid kanten av stranden var sanden rosa :)
Där snorklade vi lite, och jag snorklade med mitt nya snorkelset :)
På vägen dit var ännu värre!! och vi åkte världens omväg, så vi fick se många getter :D


Varje kväll på hotellet var det uppträdanden som var väldigt kul oftast :)
Vi träffade några sköna kompisar oxå, vi hade de riktigt kul :)
En dag så åkte vi till en stad som heter Chania, de va värsta shopping staden, och där köpte jag en grej till Nilas 2 vykort, 2 armband, världens snyggaste lilla trädocka, och sen så kom jag inte ihåg om ja köpte nå mer... men allt som allt så köpte ja de, och ett par shorts och ett snorkelsett :)
På hotellet så tog vi hand om en super söt katt so, va ca 8 månader gammal, vi gav honom mat och han fick sova en natt hos oss, fast vi hade dörren lite öppen. En tjej som stod på scenen lärde oss barn ett as coolt trick :D
Jag kommer att lägga ut lite mer bilder sen men, för på mammas kamera så har jag alla bilder, och sladden e borta så vi kommer antagligen att få köpa en ny sladd...
Länktar efter allla kompisar från Grekland! <3<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)