lördag 21 november 2009

...


Igår var mormor och morfar här med en hund som dov sitter vakter för( Pixi) Sen kom mamma hem med en tjej som hon hade hämtat någon stans, hon heter Sanna som hade åkt buss från Kalmar.
Idag så satt ja och Viktor barnvakter för Nilas. De gick bra!
Sen så har jag inte gjort så mycket.
Nu så sitter jag och chattar med Felicia och Jocke som vi träffade på Kreta :D Ja har blivit lite flummig... heheh :D

Ja har hittat en super bra låt som heter Missunderztood, de e P!nk som har gjort den :D Förut satt Mons i min famn, och gick upp i fönstret där jag har gjort i årdning. Han såg så söt ut i fönstret så jag tog bild på honom :D <3

Nu springer Nilas runt i mitt rum med min rosa tyll tjol, och tänkte att han kanske skulle kunna ha den på jumpan... men sen kom han på att han skulle bli retad :( Han e så söt!! <3<3<3>
Lyssnar på den där låten nu, den äger !! :D <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)