tisdag 8 december 2009

Sjuk...

Jag har varit sjuk ganska länge känns de som... fast de e typ bara 2 dar.
ja e hemma hos mormor och morfar, för de e ingen som e hemma annars...
Men det går bra att vara här. De har gester oxå, som bor i ...Umeo??? tror ja.
Jag kunde inte sova i natt, och det har varit väldigt störande! Idag badade jag i deras badkar :) de var värklagen längesen! :)
Jag ska åka hem snart efter maten. Men det känns inte bra på nått vis.
Ska nog till skolan i morn, suck! kommer aldrig orka de! Har ont i huvet och e skit tröt!!

Sry att ja int har skrivit i bloggen på väldigt länge, men jag har inte orkat.
puss hej leverpastej <3

1 kommentar:

  1. stackare!! men skönt de med badkaret;) de har du ju längtat efter(:
    Okej, hoppas vi ses imorn!
    Pusshej leverpastej(; <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)