torsdag 4 mars 2010

Alic i underlandet :D

Igår va värkligen en slö dag! Det va rätt sjönt ändå.
Alic i underlandet kom ut på bio igår!! Jag vill se den!!
Idag va jag , mamma Nilas och Viktor med en annan familj (Emma familjen) och åkte skridsor i någon skridskohall :D


Jag e fett trööt! Det har varit en rörig förmiddag i den här familjen.
Imorgon ska jag och Alicia kolla på Farsan (en film som går på bio) det kommer att bli kul! :)
Någon annan dag ska jag och familjen kolla på Alic i underlandet :D Länktar!
Jag hoppas på att vi kan åka till Ekudden till morm morf och Charlott, så vi inte allt för sjuka... fast de e ju bara Johan som e sjuk, men ändå.

Nu vet ja inge mer jag orkar skriva... Jag ska nog lägga mej i sängen och läsa min favvo bok :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)