tisdag 2 mars 2010

Stan igår ;)






Igår va jag och mamma i stan för jag orkade inte va hemma själv hela dan ... Först åkte vi till hennes job, då satt jag och läste medans mamma jobbade. Sen gick vi till HM, där köpte jag en fett snygg tröja och läppglans :D Sen gick vi till något café och där åt vi gulaschsoppa och jag drack smothie :P Sen köpte mamma lite kläder och sen åkte vi för att hämta Nilas på dagis och efter de åkte vi hem för att jag skulle till Tova ca kl 15:40.
Jag va hos tova tills vi skulle äta midda och då gick jag hem, vi e ju nästan grannar :)
Idag har jag typ inte gjort något... Jag har bara varit hemma och tagit egobilder, chattat och lyssnat på musik :)
Apropå inget så tycker jag att min bok e störande... Tjejen som boken handlar om har typ gift sig me en man som hon inte gillar så mycket och den mannen hon älskar gillar oxå henne men allt har bara blivit ett STORT massförstånd... så nu länktar jag till bättre tider i boken!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)