fredag 9 juli 2010

Bågskjytte bla :)

Vi e fortfarande på Ekudden :) Det tycker jag e nice!!
Idag badade vi innan lunch (hela familjen Embring/Lanner) med Johanna min sysling och sen kom hennes mamma oxå.
Efter de åt vi lunch och sen gjorde vi i ordning en "skytte tävling", som innehöll bågskytte, luftgivär, bigaroer och saft :) Det var: Jag, mamma, Viktor, Johan, Nilas, morfar, Anna-Lena, Gustav, Johanna, Sara och Åsa :) Johanna och Sara e mina tremänningar och Åsa e mammas kusin.
Jag lädde ett tag på bågskytte men sen slog Johan det... :)
Vi kommer att vara här tills imorgon, då åker vi hem på kvällen. Förhoppningsvis e Charlott hemma imorgon... Hon e hos sin farmor nu och hon sa förut att hon kanske kunde göra något imorn men jag trodde att jag inte kunde så hon tror att vi åker hem idag... Fast jag har försökt att ringa henne flera gånger men hon svarar inte... Hoppas hon ser mitt sms!
Nu finns det inge mer att säga... eller jo! mamma vill att jag ska följa med henne på "spring tur" men vi får se hur det blir med den saken. btw... Grillade marshmallows e gott med jordgubbar :P
Här blir det lite bilder :)



Nu på kvällen följde jag med mamma och Johan ut och gick, Viktor och jag cyklade bredvid. Vi cyklade i en halv mil :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)