torsdag 8 juli 2010

På Ekudden :)

Idag åkte vi till morm och morf :) Vi e nästan hela familjen här förutom Johan men han kommer med tåg senare för han jobbar... :)
Idag har vi skjutit luftgivär, jag, Viktor, Nilas och morfar. Sen sprang vi till Anna-Lena och Gustav och badade (jag, Nilas, mamma, mormor och Anna-Lena) Sen fikade vi hos dom och sen gick vi hem till morm och morf igen och nu sitter jag här :)
Vet ni vad... Säg inte de här till mormor men jag skrev "Död åt Tengil (dödskalle symbol) " På mormors status xD hihi!!
Det var allt för mej idag... tror jag. Jag kommer nog inte skriva ett till inlägg igen på någon dag... Fast jag vet inte vi får se, vi får se <3<3


Det här här e mormor och morfars hus. Åt vänster ligger sjön :)
(Jag snodde bilden från mormor så jag vet inte när den här bilden e tagen)
Ska gå nu puss på alla :-*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)