onsdag 7 juli 2010

Tänka sig, jag hejade på rätt lag den här gången :)

Idag hände det lite mer grejs än igår! Fast ändå hände det typ inget.
Dagen började med att mamma försökte väcka mej tusen gånger... -.-
Efter lunchen tror jag cyklade jag och Nilas till Starboparken och mamma gick dit efter oss :) Viktor stannade hemma och gjorde fint i köket... självmant :O (då blev mamma glad :)
Senare när vi va hemma gick vi ut på terrassen och jag målade med oljefärger :) Nilas ville ju såklart oxå måla men det fick han inte :P
Till midda åt vi pizza och kollade på Robbin Hood :) De va fursta gången för Nilas :) Det e helt crazy, Nilas har typ inte sett någon av dom där Disney klassikerna :O
Vi åt lite godis efter middan oxå fast jag va inte så socker sugen... de va så förra gången vi åt godis oxå -.-
Efter maten kollade vi på matchen mellan Spanien och Tyskland :) Spanien vann!! <33
Nu ska jag sova. God natt :-* (Den här smilyn :-* ska föreställa en puss mun så du vet mormor :P )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)