torsdag 15 juli 2010

Ekudden med Felicia :)

Igår åkte jag, mamma, Nilas och Felicia till Ekudden. Mamma åkte hem på eftermiddan någon gång.
Jag och Flizzan cyklade en liten runda på morm och morfars cyklar ett tag tills vi såg en snyyyg kille på moppe xD Då vände vi och cyklade till stranden och hoppades att han skulle komma dit :) Sen cyklade vi "hem" igen för att jag skulle hämta mina badkläder, sen cyklade vi dit och då va han där xD <3 hihi men vi va så jävla fega -.- Vi försökte få tag i honom på facebook för vi viste va hans pappa och halv mamma hette... men vi hittade inte honom...
Vi tog en till cykel tur sen någon gång oxå och vi gick ner till stranden flera gånger x)
Nästa dag, idag asså skulle vi typ vakna 10 men de blev ju lite senare... Sen efter frukosten följde vi me morfar till hans båt brygga, vi skulle hjälpa honom me att flytta massa vass. Sen gick vi till den andra stranden och så badade jag :)
Vi åkte hem idag me morfars bil och så lämnade vi Flizzian på Brommaplan sen åkte ja och Nilas hem.
Vi åkte till stora coop sen me mamma Johan och Nilas, vi köpte resväskor :D Snart e de dags :D Vi drar till Englad om 3 dar typ xD <3<3
Hej då ha de bra! <3

1 kommentar:

Kommentara gärna :)