fredag 16 juli 2010

Vet inte vad jag känner just nu... men jag e mäst glad :)

Jag Fick aldrig min mobil i onsdags... Jag får den väl efter englandsresan :)
Fick låna Twilight av Felicia :) (för alla lite efterblivna så e de en bok som typ alla tjejer har läst förutom jag, för att... ja just därför att alla andra hade gjort de :P ) Men det visar sej vara en riktigt bra bok :) Gillar den!
Idag upptäckte... Någon, vet inte vem... Men någon va de iallafall som upptäckte att kylen läkte igen så vi åkte akut och köpte en ny kyl och frys på Elgiganten.
Vi sprang en liten runda efter lunchen osv ... eller de va mamma och Johan som sprang typ och jag och Nilas cyklade till Vällingby för att köpa en liten grejs.
Snackade precis med Majken :) de va nice! Även om vi inte sa så mycket :P<3
Ska typ sova nu... ska läsa lite först :D<3
Här e en bild på boken :)<3


Klicka på den här länken så får ni höra en låt som jag tycker e nice :) Den fastnar värkligen på järnan :)

http://www.youtube.com/watch?v=CxWX1yGcsHQ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)