söndag 18 juli 2010

I Englad :D xxx

x = <3
Idag flog vi fran Skavsta... mot England. Vi at nyss pa en resturang :) Nilas va skit trott men nar vi skulle ga fick Nilas en grais glass :P
Nu star jag pa ett hotel i Edingburg... Just for tillfallet e vi i Skottland :) Vi aker till Carlisle imorgon nagon gang.
Det har hotellet e nice! Det fins ett badkar :D De va fett lange sen ja badade i ett badkar :)
Jag och Viktor kommer att sova i samma rum, mamma och Nilas i en dubbel sang och Johan i vardagsrummet pa en soffa man faller ut sa de blir en "sang".
Jag kan inte logga in pa facebook forens om en timme... Det va nagot sakerhets skit...
Jag kommer antagligen inte logga in pa nagon data pa ett langt tag.
Ha det sa bra sa lange!! Det kommer vi att ha x) puss puss <3
ps, det fins inga a med 2 prickar over osv pa den har datan (inte sa konstigt) sa jag skriver A och O istallet som sakert alla fattar :)
Lots of love from the Embring Lanner family xxx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)