torsdag 29 juli 2010

Hemma igen :)

Lite kortfattat om England resan:
Vi åkte den 8 och landade i Edingburg, sov där en natt. Åkte sen till Carlisle, där bodde vi på 2 olika Bed & brakast.
Vi har träffat Jessica och Rebecca och deras familj : Andrea(=deras mamma) Andy(=deras låssas pappa) Emelie(=deras nya syrra som typ e 2 år) Jake(=Deras nya bror som e mindre än Emelie).
Vi har gjort massa saker tillsammans :) Vi har varit i en stor park, vi har varit hemma hos dom och hoppat studsmatta x) vi har varit på en djurpark, typ... där fanns de mass djur och sjukt roliga rutchkanor(en som gick rakt ner och den vågade Nilas åka :) och massa annat kul fans de där:D Vi har kollat på Toy story 3, jag, Rebecca och Jessica :)Vi har varit i stan oxå :D
Vi har varit på ett bil museum men de va bara jag och the familja.Där fanns de massa kända bilar :) tex: Herbie, Battman bilen, Mr Beens bil, den bilen Harry potter och Ron åkte i, i typ en tidig harry film :D

Lite konstig bild men de va typ den bästa jag hittade :P

Vi har verkligen haft det kul, nice, tjokt och as kul xD
Jag har köpt lite grejer oxå :) men de e inget speciellt förutom New moon :D Hehe de e uppföljaren till Twilight :D <3
Vädret där va mulet, regnigt, lite blåsigt, ganska kalt, men det va några sol dagar oxå, jippi :)
Nu kom ja inte på va ja ska skriva längre... eller just de, den sista dan fick jag feber... De va ju ganska jobbigt men jag fick i alla fall säga hejdå ordänkligt till Familjen Frame innan vi åkte hem.
På flygplatsen i Edingburg fick mamma en ipad... såå orättvist ;P
Vi skjutsade hem viktor till pappa samma da, direkt efter flyget, men jag fick inte träffa Emma och Linnea innan vi åkte igen för jag va ju sjuk och dom va hemma hos deras grannar oxå och jag såg ju förjävlig ut så de va ju lite därför oxå.
Nu orkar ja inte skriva så mycke mer... Men jag ska lägga upp massa bilder sen när jag får kameran :) puss puss <3<3

1 kommentar:

  1. låter superduper nice :)<3 förutom feber grejen<3 puuuss

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)