måndag 2 augusti 2010

Flojjsan xD

Dan efter vi kom hem från England va ja hemma och chilla, men nästa da åkte jag och Flojjsan till stan :) De va fett nice! Vi köpte varsin aaas goda smoode/ milkshake :P
Jag ville ändra färg på min nya mobil som jag hade fått, så vi gick in i typ varända phonehouse (namn på butik). Sen fick vi reda på att den afären som vi först gick in i va den ända i heeela sverige som hade rosa sånna mobiler.... så vi gick tillbaka till den affären och hoppades på att dom typ hade varit slarviga eller nått, och de hade dom xD Sen åkte vi hem till Felicia :) Vi cyklade ner till vattnet och tog några bilder :)


HAHAHAHA!!!! De här e då Felicia som lyckades trilla i när hon posa xD
Om ni inte ser de så e hon heeelt genom blööt xD hahaha jag låg på bryggan och garvade skit länge xD xD :D:D
Sen cyklade vi hem och gjorde inte så mycke.
Dan efter så va ja me dom hela dan igen :D Vi åkte till deras vänners kollonistuga.. De va kul :D
På kvällen gick vi ut och tränade på en dans till flash mob som ska vara på plattan den 13.de augusti om de inte e någon som redan vet för Felicia har ju typ sagt de till heeela världen ;) heheh
Jag sov hoss henne en natt till :D
Om du vill träna på den kan ni kolla in den här:
ha de bra puss puss <3

3 kommentarer:

  1. Hahaha, vadå hela världen? xD<3
    Jag har nte skrivit de på Myspace än ;)<3
    Hahahah, de har varit så gryyyyyyymt kul :D<3

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! nähhä men halva världen dåe! :P haha xD <3

    SvaraRadera
  3. hahaha, fortsätt drömma bby ;)

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)