måndag 5 juli 2010

Sjuka människor :S

Igår sov jag Emisen (Em Em/Emma) och Viktor på ballekången ^^
På morgonen typ vid 8 gick ja och Em Em upp och la oss i mitt rum (Viktor hade gått upp på natten).Sen väckte Johan oss för att Göran (Emsans pappa) skulle hämta Emma...Då fick vi reda på att Viktor hade kräkts på natten :S Vi som skulle hänga med Emisen och hennes familj hela dan -.-Då va den dan förstörd...
På kvällen målade jag och mamma med oljefärger :) Det var första gången för mej ^^
Här e resultatet :) (De e ju bara en test målning, de e därför den inte ser klar ut)


Idag åkte vi (jag, Nilas, mamma och Viktor) till Vällingby och köpte vi lite "panåer" (sånna man målar med oljefärger på) och så köpte vi en pensel och en färg :) Men guu va det e dyrt me såna här saker :S Nilas va hade bestämt att om han skulle följa med villa han oxå köpa något ^^ Han köpte en "basoka". (För sina pengar).

Visste ni att Eminem har släppt en ny skiva? Och att en av dom låtarna är P!nk med i xD
Hehe Eminem e vänsterhänt :P De ser man i den här videon :)
ps: de e ganska dåligt ljud på den här musik videon men om ni har spotify så lystna där istället! Låten heter : won't back down.
http://www.youtube.com/watch?v=_7tE7x7l32U&feature=related


Jag tog en bild på mej för ja hade bara lite tråkigt :)... De blev typ en sommar bild på mej :)
Ha det så bra i sommar hättan :D <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)