fredag 2 juli 2010

Viktor kom hem idag :)

Tjena tjena :)
Jaa.. Ni läste rätt! Viktor kom faktiskt hem idag från Cypern kl 7 :)
Har inte gjort så mycket idag...
Som jag skrev förut att jag skulle göra, så sov ja ganska länge... till typ 11, då gick ja upp, efter att mamma hade tjatat på mej flera gånger -.-
Nilas kom oxå in till mej några gånger för han ville baka något till Johan (han hade åkt men Göran för att spela frisbygolf).
Efter att ja hade ätit frukost bestämde Nilas sig för att han ville göra choklad bollar (min och Aninas specialare ;). Jag gick ut och plockade jordgubbar, som ja la i en skål. Det blev ganska många :). Jag och Nilas cyklade ner till "Coop nära" och köpte mjölk och ljus choklad som jag sen ringlade på jordgubbarna och la sen in dom i kylen. Det var synd att jag inte tog bild på dom för det såg snyggt ut :P
Sen när Johan kom hem bestämde vi oss för att åka till solviksbadet, för där skulle Emma, Tilda osv... vara där... Och de va dom :)
Till middag åt vi tackos och till efterrätt åt vi dom där jordgubbarna och godis :P (ps Nilas chokladbollar tog slut under dagens gång)
Som säkert ingen har märkt... Har ja typ inte lagt upp några bilder från skansen på Facebook, men det kanske kommer.
Jag vet inte vad jag ska göra imorgon. Det kommer nog bli en bra dag eftersom det kommer att bli typ 29 grader ute :O :D
Just de... jag kom på att jag har Felicias tofs :O hihi! Om du(Felicia) läser de här så behöver du inte vara orolig, den är i tryckt förvar så länge :P
Ha det så bra så länge :D <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)