torsdag 1 juli 2010

GRÖÖNAN

Idag träffades vi (Jag, Felicia, Jonathan, Svea och Johanna) utanför Slussen för vi skulle till Gröönan :D Vi åkte båten över andra sidan och sen tog vi en nummer lapp, sen fick vi väänta...
När vi kom in började vi med Nyckelpigan xD
Det va några "åk" som va "trasiga" och de va : Kvasten, Inane... och Flygande mattan.
(Insane öppnades sen i slutet av dan)
Vi höll på och härjade lite som man brukar göra där... Sen lyckades dom få med mej till Poppexpressen... jag fattar inte att ja inte har vågat åka den förut... den e ju feet nice!!
Sen, nästan sist åkte vi Fritt fall (ett eller 2 ord??) De har jag inte vågat åka förut :O
Det har varit en lyckad dag!!Nu e jag ganska trött. Jag ska sova läänge i natt :)
Jag har oxå köpt en bild på mej och Jonathan när vi åker Jettline :D jag ser helt psykooo ut hihi xD (tänk dej *psykooo* som ett engelsk ord)
Det var min daa, ha det så braa!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)