lördag 14 augusti 2010

Flash mob :D

Idag va Justin bieber flash mobben ;)
http://www.youtube.com/watch?v=S5kG1MWLWug
Jag Felicia och Lisa syntes näsan inte på videon, för vi stod ju längst bak... :)
De finns en video på när vi tränar oxå i drottningholmsparken x) Men den orkar jag inte lägga upp :P
Vi träffade några hel sköna personer där oxå x) men de e typ bara en som jag har "kontakt" me :)
Sen efter den där lilla dansen så blev de en till dans i gallerian :D och sen träffade vi Emma Linnea och Viktor + Linneas kompis :) Jag och Felicia käkade sen på donken :) och jag bjöd Viktor och Linnea på varsin dricka (stålt) ;P
Just de... Johanna och Alma skulle typ filma oss när vi dansa men när vi började så stack dom typ eller ngt... vet int vart dom tog vägen.
Efter matan drog vi hem till Felicia och chillade lite o så :) Efter de skulle vi till the voice, me Felicias mamma Johanna och det gick väll sådär typ... Först ställde vi oss vid några vakter typ, och de va innan Johanna hade kommit. Men sen när hon kom fick vi gå ut där ifrån och hitta henne... sen skulle vi hitta Johanna och Alma i den där stora röröan oxå. Så vi han inte kolla på så många, innan vi va tvungna att gå hem.
Nu e ja rätt trött men de va en nice dag/kväll ;) <3
Btw så e jag hemma hos Felicia och ska sova här xD
Puss och kram ;) och här kommer länken när vi tränade
http://www.youtube.com/watch?v=g0cFK-z7mnY
och vi står fortfarande längst bak... ;)

1 kommentar:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=3sKUK2QfbRI&playnext=1&videos=YDPBF5a--Pw&feature=recentu den här e bättre ;)

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)