måndag 16 augusti 2010

hej hej! Just nu sitter jag i soffan me mamma och Johan och håller på me datan :) De är väldigt varmt!
Snart, någon dag ska jag och Felicia sälja Panda grejs :)
http://pandaforsaljningen.se/
De ska vi kanske göra på onsdag :D Btw, Sophie (Felicias syrra) kommer kanske hem från Danmark imorgon :)
Imorgon ska jag baka till loppisen, så jag känar lite pengar :) Och loppissen ska vara hos morm och morf :D Och jag har fixat så att jag kanske kan vara där om jag får de för Karolina, typ :P
För jag skulle ju passa Felix och Ture på lördagen, när det är loppis, men jag har frågat om vi kunde flytta på den dagen så jag passar ungarna på söndagen istället, men hon har inte svarat än. Men vi får se hur de blir, man kan ju alltid hoppas!! :)
btw... ;)
Har fått några kompisar från flash mobben :)
Så, de va typ allt! Nu ska jag gå och läsa New moon :D <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)