tisdag 17 augusti 2010

:)

Snart ska jag mamma och Nilas till Vällingby :)
Fick precis ett sl access kort från morsan :D de e typ ett hel tids kort :D
Allting har typ ordnat sig :D Skriver vad Karolina skrev til mej... :

Hej hej!Söndagen passar bra för oss! Kom efter lunch kanske, och passa barnen mellan 13 och 17? Reser ni med t-bana eller kommer ni hit på annat sätt? Vi betalar resan förstås.Men jag har funderat lite på Örebro-helgen och ångrar mig: jag är rädd att det blir för lång tid för er att passa dem! Vi kommer åka på lördag mitt på dagen och komma hem på eftermiddagen på söndagen. Jag tror ni är jätteduktiga, men det känns lite för saftigt, eftersom ni inte passat dem så mycket. Vi har frågat Anna-Lena och Gustav om dom kan passa barnen då och kan de det så tror jag det blir bäst. Men bli inte besviken! För här kommer ett annat förslag! Lördagen den 23 oktober ska vi på bröllop. Vi kommer att sova över där till söndagen och hade tänkt ta med barnen. Men om ni kan och vill kan ni kanske passa dem då istället? Vi kommer åka på eftermiddagen på lördagen och komma tillbaka på söndag förmiddag. Så skulle vi kunna bestämma något mer tillfälle innan dess som ni passar killarna några timmar, kanske september eller så, så att ni hinner lära känna dem lite mera! Vad tror du om det? Kramar och vi hörs!

Nu kan jag och Felicia gå på de där dansen som hade öppet hus :D och så kan jag gå på loppissen :D
Nu ska jag gå ner och äta :) <33

1 kommentar:

  1. braooo..
    asso min kommentar hjärna e på semester -.-
    Men den kmr nog tillbax nån gång snart, va inte orolig ^^

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)