torsdag 19 augusti 2010

Baka baka liten kaka :D

Hej hej!
Som ni har märkt så har ja inte bloggat på ett tag ... men tog en liten blogg pouse typ :P <3
På tisdag, tror jag att de va, kom Emma och Linnea i 6 a hit, och båda ska börja i 7an. Egentligen ville inte ja att Linnea skulle komma för att ja va så himla trött (de va inte för att de va Linnea, jag ville bara inte att de skulle komma massa folk!) Men mamma ville ju de så klart för att inte Viktor hade haft ngn kompis hemma hos oss på hela sommarlovet -.- Men jag tyckte ett de va roligt när dom va här fast jag va trött efter! Sen visade det sej att jag hade feber och va förkyld ...

Jag och mamma (mest mamma nu när jag e förkyld) har bakat massor till loppissen som morm och morf ska ha :) (Nu ska jag tjäna pengar :))
På tisdag börjar skolan :O Det ska nog bli ganska skönt ändå. Länktar typ efter en vardag :S Jag e ju lite skum ;)
Ha de så bra! Och hoppas på att du inte blir smittad :P Hehehe <3

2 kommentarer:

  1. stackare<3
    Usch nej.. jag börjar få SJUKT mycket ångest över skolan.. jag vill bah dra till andra sidan jorden....

    SvaraRadera
  2. Nej de ska du inte ha!! ta de chill de löser sig! <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)