lördag 21 augusti 2010

Loppis :)

Idag va de loppis hos morm och morf :D De va fet nice! :) Sov över hos Charlott oxå en natt innan :) <3> 1310 kr :D fett stolt! Och mina kladdmuffins gick åt först ;) Hehe dom va en succé :) Men jag e ju fortfarande sjuk -.- så jag e ganska trött... Just nu har jag mest lust att läääsa :D de e såå spännande!! Just de... Jag spände min tandstälning igår... de gör, ont! Och en annan sak e att jag typ har börjat hålla på me min scrapbook igen :)
Här får ni se en bild :)


Imorn ska jag kanske passa Felix och Ture... om jag hinner bli frisk...
Btw..så tänkte jag börja att skriva typ samma sak i slutet på alla blogg inlägg. Bara så du vet ;) <3>Peace and love! <3


2 kommentarer:

  1. Nice :)<3 förutom att du e sjuk.. bli frisk fbs... ( = for biebers sake, ist för for fuck sake :P )

    SvaraRadera
  2. Heheh okej ^.- hahaha kom precis på en ny smily :D de e en gubbe med ena ögonbrynet höjt... typ om du fattar ;) <3 puss

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)