torsdag 5 augusti 2010

grönan :)

Vi åkte till grönan idag istället för på månda, för Viktor ska ju till pappa då :)
De va jag , familjen och Emil pysslingen som va på grönan :D De jobbiga va ju att de va skit mycke fålk där. Vi va där i tyyyp 6 timmar och han åka 4 grejar... Nilas vågade åka vilda musen och kvasten :O duktig va? :) <3
Fan va jag e trött nu, btw ;). Emil ska sova hos oss :) snart ska vi nog kolla på film och käka chips, de blir nice :)
Orkar faktiskt inte skriva mer nu men ha de så bra puss och kram!! <3<3

1 kommentar:

  1. Niice (:
    själv har jag vart och bowlat och gått på resturang. Asso du! med eller utan dig(helst med)(snälla med) MÅSTE jag börja på nånting nu till hösten! jag håller på att bli tjjjoooooooock!!!!!!! :(<3
    Puss o kram, skumbanan ;)<3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)