onsdag 4 augusti 2010

Skit stjärt xD

Hahaha fick höra att lilla Maja(4 år) använder "skit stjärt" som ett svärord xD haha
Aja... idag har de inte hänt så mycke... följde me mor min på en spring tur, nu på kvällen, men jag cyklade ju som vanligt :) På sönda kommer vi käka på restaurang me Emil (pyssling från Piteo)och hans mamma Åsa :)
På månda blir de kanske grönan me samma gäng :)
Jag kommer inte att göra något på torsdag, fredag och lörda ba så du vet :D
Jag skulle vilja träffa Emma och Linnea snart! Kollade på några bilder som Emma hade lagt upp och jag började verkligen att längta!!! <3<3

Gaah jag skulle behöva tjäna massa pengar för att kunna köpa en moped... men jag vet inte hur jag ska göra... har du något tips kontakta mej gärna då! :)
Jag har inte lagt upp bilderna från England än... jag gör de så snart som Johan kan hjälpa mej me de ... de e någon sak man skulle göra som jag inte vet hur man gör.
Ha de så bra puss å kram <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)