söndag 8 augusti 2010

Koh Pangan :D

Idag va de meningen att Felicia och jag skulle träffas men de blev inge av me de för hon skulle renovera sitt rum :) http://feeeliciaaa.blogspot.com/
Jag träffade Emma istället typ (Viktor va typ desperat på att göra något) men vi va inte me varann så länge för vi skulle träffa hela släktet på Koh Pangan i stan :) Vi träffades nån gång vid 8 typ. Vi hade bokad tid kl halv 9 vid Koh Pangan, så de blev lite sent för lillen ( Nilas ).
Men de va super mysigt! Och Nilas tyckte att de va skit coolt där! (som jag trodde ;). Jag och några käkade nudlar me kykling och de va skit gått :P Sen fick vi efterrett 8D Jag tog en passionsfruktscheesecake :D :P Den va oxå as god :) Viktor, Emil och nilas tog varsin bananasplitt ;)
Det va en mysig kväll :)

Nu har jag lite planer för att tjäna ihop pengar :)
Jag och Felicia ska gå runt och sälja wwf grejer : http://www.pandaforsaljningen.se/
Sen ska jag och kanske Felicia sitta barnvakter till kusinerna :)
Sen ska jag baka lite saker till loppisen som morm och morf ska ha :)
Men som sagt så om de finns något annat som jag skulle kunna göra så säg till mej :D
Nu ska jag läsa min bok :D
Det slutade jätte spännande och jag kan typ inte vänta :D <3
Ha de så bra puss och kram! <3<3

2 kommentarer:

  1. niice :D
    haha, ja, den resturangen e faktiskt cool!

    SvaraRadera
  2. Japp x) de e en sån resturang som man inte glömmer bort så lätt ;)

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)