lördag 7 augusti 2010

Moppe :D

Jag, mamma och Johan skulle åka och köpa några saker på ngt ställe, men de va typ stänkt så vi åkte till Baohouse och köpte massa annat tex en gräsklippare för 1000 spänn ;)
Efter lunchen gick jag upp till datan och tog me en bit Browne :P
Nu har jag Johannas kompis på Facebook :) Dom kommer snart hit :D länktar! <3
Som du säkert vet så de ända som jag pratar om e ju min moppe som jag vill köpa :D De ände problemet e ju pengarna... men jag tänkte fråga pappa om jag kunde få tillbaka pengarna som han har lånat av mej för länge sen. De va typ från ett kånto som jag hade och om jag får tillbaka dom så har jag nog råd, för de e typ 15.000 kr han e skyldig mej tror jag. (Vet inte exakt hur mycke de va men de va ganska mycket).
De ända problemet e ju att ja inte riktigt vågar fråga honom om dom... Ja e så feg -.-
Du undrar säkert vad ja e räd för!
Jag har ju alltid varit räd för att bråka... och om vi skulle bråka kanske han skulle prata illa om mej till Emma och Linnea och jag vill verkligen vara vän me dom!! De e nog mitt största problem som jag e räd för... Men nu e jag ju modig som vågar skriva de på min blogg! För pappa kanske ser de här och blir skit sur? eller så blir han glad att få veta de?

Men om du vett något sätt för mej att få pengar så kan ni gärna säga de till mej för jag behöver verkligen de!!
Ååh... nu blev ja deppig :( fan de va ju inte meningen.... aja...
Men du Felicia när du läser de här kan du ringa mej då? för jag skulle vilja prata om att tjäna ihop lite pengar, för de e ju mycke roligare att va me dej än att va själv!!
Puss på alla! Älskar dej bara så du vet!! Puss å kram! <3<3 xx

1 kommentar:

  1. tjaa. sorry att jag nte kommenterat.. har varit lite borta på ett tag.. jag har skrivit namnet till din blogg flera ggr och sen fått för mig att jag läst.. men jag antar att jag nte har gjort de.. (sen grönan)

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)