tisdag 12 oktober 2010

Jumpa :)

Tjeenaa alla knasiga fillurer och annat tjafs x)
Igår var jag sjuk menn idag mår jag bättre förutom att jag är lite förskylld och inte kan anddas genom däsad, addars e det topped! *pratar med täppt röst*
Idag har det inte hänt så mycket förutom att jag gick hem lite snabbt till Felicia efter skolan och sen hämtade jag Nilas och sen åkte vi hem. Kl typ halv 6 skjutsade mamma mej och nilas till hans jumpa och sen drog hon till Aikidon. Så jag satt och läste en bok medans jag väntade på att han skulle bli klar. Meningen var att jag och Nilas skulle gå därifrån hem sen (det ligger nära Vällingby oh det är ganska nära där vi bor) men precis när han var klar så kom Johan (som är sjuk) för han ville inte att vi skulle gå hem själva på kvällen när det var så mörkt. Men jag fick faktiskt en hundring för att göra det där :D
Imorgon vill jag dra och shoppa ... E de ngn som vill hänka? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)