onsdag 13 oktober 2010

Shoppa me Felicia :)

Hejsan svejsan ^^ <3
Idag så hade vi en lång dag! Vi har matte mp (morgon-period) och sen så hade hälften av klassen hemkunskap och andra halvan matte igen! De e typ 3 timmar matte på raken... Men som tur e så tillhör jag den gruppen som hade hemkunskap :) Vi fick göra bullar och sen skulle vi äta skolans äckliga mat -.- men jag åt på bromma-p ist.
Varje onsdag slutar Felicia (andra gruppen) typ en haltimme senare och jag skulle vänta på henne så jag va i hemkunskapen, för dom har då hem.k då, och egentligen får inte jag vara där men Stefano (våran hem.k lärare) märkte inget :) Men så klart så blev dom klara en halvtimme försent -.- hehe :) Sen drog jag och Felicia till nya köpcentret vid brommaflygplats och jag köpte en maskara :D ett par vantar och en mössa :D <33
Älskar dej Felicia xD <3<3
Imorn e de skolfotto :O hoppas hoppas hoppas det blir bra!!!!


Haha och så ska ni inte kolla mitt ansikte för de blev lite siiko ^^

Jag äälskar den där tröjan! jag hade inte tillrekligt med pengar :/ Men nästa gång slår jag till :)<3


Nu ska jag dra ha det bra puss och kram!! :) <3<3

2 kommentarer:

  1. haha, fyyyf va ful jag blev på den bilden xD Hoppas skolfotot blev bättre :P

    SvaraRadera
  2. Haha ah båda blev faktiskt inte bra på den bilden... men jag håller me dej, hoppas vääärkligen skolfottot blir bätre! <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)