fredag 1 oktober 2010

Lelle :)

Idag köpte jag en marker penna typ.. och en almanacka :) De börjar bli nödvändigt! Jag blir så stressad om jag inte skriver ner läxorna... Men nu e problemet löst :)
I slutet av skoldagen hämtade jag Nilas och vi mötte mamma i backen sen åkte vi till Vellingby för jag skulle köpa, de jag skrev nyss, men Nilas va fett trött och då tänkte jag ge ngt till honom för jag tycker att han behövde det! Men så gjorde mamma de istället (inte för att det gör ngt ;)). Sen handlade vi mat och det var jag som skulle handla maten och laga den sen. De blev tacos x)
Sen blev det GODIS xD.
Vi fick lite saker från Lelle idag :D Vi fick ngn burk me kola grejs typ :P


Jag fick en typ väska av honom oxå :) Vist e den cool :)



Nu ska jag göra lite läxor -.-
Peace and love! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)