fredag 8 oktober 2010

Nu e de fredagsmyyys x)

Puuhh... Nu är den stressiga veckan över!
Jag och Lova gjorde en film som föredrag istället för att stå framför klassen och läsa ^^ Det va fett kul men nackdelen va ju att det tog skiit lång tid att göra den! Längre än förväntat! Och sen va de ju de där provet oxå som jag satt och pluggade på igår så att det glödde om ögonen när jag va klar... (eller inte xP). Men provet gick nog bettre än förväntat :) Iallafall kändes de så :)
De va de som var varför jag inte har bloggat på ganska lång tid...
Imorgon ska jag Lova, Felicia och Svea (Svea är Felicias lilla syrra) käna lite pengar till klasskassan genom att göra, vad de nu e, för lovas... hum släkting? Det ska bli roligt iallafall! (Svea ska me för att Felicia passar henne samtidigt :))
Nu ska vi ha fredagsmys ^^Det blir hemmagjorde hamburgare och till efterrett blir det massa godis och chips :D
Fredagsmys... Heare i come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)