måndag 18 oktober 2010

Lite hit och lite dit ;)

Hejsan pruttgurkor :)

Jag har börjat att lyssna på Kent och Caroloina wallin (stolt! jag kommer ihåg vad hon hette) men inte helt...man måste lixom va på rätt humör. Jag skulle vilja hitta en "ny" artist att börja lyssna på... för ja e inte galen i P!nk längre och ja behöver någon att vara besatt i just nu ;) <3

Jag har läst klart "Ljudet av dit hjärta" och har börjat på "Så länge vi båda andas" sen efter de så ska jag läsa "Tusen strålande solar" och efter de så blir de nog "Hungerspelen" och sen uppföljaren till den x) hehe fult upp me böcker :) det gillar jag! <3

Jag behöver nya kläder! Jag har typ ingenting att ha på mej :/ När min månadspeng har kommit bir de shoppa av ;)

Nu har vi matte period och det är TRÅÅÅKIGT -.- Men de e roligt att planera prou (vet inte hur det stavas) utomlands och film på rasterna med mina älsklingar ;) <3<3

Ha det bra puss och kram, skummbanan :* <3

2 kommentarer:

  1. haha :)<3
    Jag veeeeeet, JUSTIN BIEBER ;O<3
    haha ofc, ja jag ska snart börja på:Fatta eld ;D<3 skit taggad

    SvaraRadera
  2. Hehe jag antog att du skulle skriva Justin x)
    Och hoppas att "fatta eld" e bra dåe! :) <3

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)