fredag 22 oktober 2010

Nu vankas vintern

Hallå snögubbar och annat grejs ^^
Idag har det snöat som alla vet ;) men de e dett jobbigt när de bara blir slask av allt!
Imorgon ska jag till Kärtorp och passa mina typ halvkusiner ^^ Jag ska passa dom från kl 12.00 på lördag (imorn) till 12.00 på söndan och jag tjänar 1000 spänn :D

Jag har inte börjat lyssna på ngn annan artist än så länge... men idag fick jag värsta rycket att lyssna på P!nks gamla låtar x) Det får mej att känna mig trygg för att hon har hjälpt mej att glömma bort min sorg så många gånger förut...
Egentligen vet jag inte hur jag mår... jag e lixom en blandning av typ allt...

Idag har jag inte gjort ngt... både Lova och Felicia va borta :/

Nu ska jag tillbaka till min älskade bok som jag har typ börjat läsa mer och mer på dagarna oxå :)
Puss puss ha det bra!
Och oroa er inte om mej jag mår fint! (framförallt till mamma) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)