lördag 22 januari 2011

Äta ute :)

Idag har våran familj och 2 andra familjer (emmas familj inräknad ;)) ätit på restaurang i stan :)
Jag åt så mycket att jag trodde jag skulle spy :O (okej nu överdriver jag liite).
Det var kul att komma ut lite! Det var ganska länge sen!
Nu så sitter jag på mitt rum.. alla läxorna hade jag gjort klart innan helgen och nu sitter jag här och har tråkigt!... och inte vet jag vad jag ska skriva heller ...
Just de! igår hade jag oxå tråkigt men då ritade jag en bild som jag blev nöjd med :)



Ja och om ni undrar så e det inte meningen att det ska vara några speciella personer på bilden;)
Just de idag innan vi åkte till stan drog jag och mamma till Vällingby. Mamma skulle fika med Råbert och typ köpa knäskydd... och jag skulle lämna in mina ojämna strumpor och så köpte jag ett par byxor som inte va jätte snygga och en tröja som va lite snyggare ;) Än brallorna asså :P

Nu ska jag göra ngt annat... just de om det e ngn som vill göra något med mej på förmiddan imorn så säg gärna till!! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)