onsdag 26 januari 2011

Har tråkigt!

Idag åkte Lova till Karibien på morgonen :) Jag vill oxå!
Felicia va sjuk idag oxå så jag fick vara utan båda mina älsklingar idag :/

I måndags så åkte jag och Felicia till Vällingby för att gå på yoga ^^ men det som var lite jobbigt var att vi åkte dit vid 3 tiden och yogan började kl 8 -.- vi va där ettt tag. Felicia hade typ inte mått bra den dan och åkte hem. Men jag stannade kvar och väntade... Jag tror att det var 2 timmar kvar till träningen.
Jag åt lite på donken och sen gick jag till "Vällingby simm och idrottshall" för att fixa biljetter...
Yogan var ganska härlig... man blev typ helt konstig efteråt :O haha men det var en skön känsla! När jag kom hem somnade jag fort.

Jag har haft det ganska tråkigt idag... Framför allt hemma.... Jag har typ inga läxor som jag inte behöver fråga läraren ngt om (och det e 2 st). Men jag jag har fixat lite med mina naglar ;) Förut så köpte jag några grejs som man kan sätta på naglarna och jag skulle testa dom och det blev ganska fint :) här kommer en bild...







heheh ja det var det jag hade att bjuda på idag ;) <3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)