torsdag 27 januari 2011

Polare ^^

Hej! Det blir bara ett snabbt inlägg idag...
Imorgon så e det slut på den här perioden vi har haft i skolan och nästa blir matte period :S
På lörda och kanske söndag så ska jag hjälpa mormor med att hjälpa till på bröllopsmässan. Det blir säkert kul :)
På spanskan så kollade vi på en film som faktiskt var bra :) Jag vet inte vad den hette men den va fett bra :) Fast den va spansk ;)
Idag va Tova och Martin hemma hos mej medans hela familjen va borta och tränade förutom typ Viktor... Vi spelade cod x) Sen drog Tova och så kollade jag och Martin på Film :)
Nu ska jag typ sova -.- Fast jag slipper läsa den soppiga boken som man typ va tvungen att läsa från skolan. Så nu kan jag fortsätta på min älsklings bok :D <33
Just de jag slutade vid typ ett idag :D och imorn slutar jag typ vid... hum 12 tror jag och så börjar vi vid 10.20 :D <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)