onsdag 2 februari 2011

Snart e badrummet klart :)

Om ni inte visste det tidigare så har vi inte haft en dusch inne... vi har behövt gå ner i källaren -.- men snart e den tiden över :D Fan va skönt asså jag längtar som fan! Ni ska bara veta hur jobbigt det är att gå ner för en hal stig till en trög dörr och in i en kall källare ... Och apropå kallt så längtar jag VERKLIGEN till SOMMAREN!!!! Det känns som om den aldrig kommer ... Gud vad ja e trött på vintern!! Just det här kommer några bilder på badrummet :)

En cool svart rand där duschen ska va typ :)


Bygge pågår...
Man kanske inte ser det men det är svart kakel på golvet :)



Förra helgen va jag och hjälpte Mormor på Bröllopsmässan :)
Det var kul men det blev några vänta stunder som inte va lika kul... Men jag träffade en ny kompis där som var fett skön och hon heter Linnea :) <3
Jag va där lördagen och söndan och för arbetet fick jag en summa pengar :D mormor ville inte att jag skulle säga ngt men det e ju typ bara mamma och hon som läser detta från min familj ;)
Här kommer några bilder från det :)

Catwalk i bröllopsklänningar :)


Inte så fina bilder jag fick men det blev som det blev ;)



Nästa helg (12-13) ska jag Hanna och Felicia göra e grej för Lova... Jag kan tyvärr inte skriva vad vi ska göra... för om hon skulle läsa detta ja då e ju allt förstört!!
Saknar Lova! Hon har varit borta jätte länge!! <3<3

Nu ska jag dra puss puss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)