fredag 4 februari 2011

Dans :)

Idag gick jag och Felicia på dans föör 2a gången :) det e inte så många där men det e typ 5 st :)
Vi en vikarie som va typ 20 år och hade värsta affrot men va rätt skön ^^ När vi dansade så stod ja typ brevid honom och han bah stirrade på mej heeela tiden och sen bytte jag plats och då stirrade han inte lite mycket ^^ Det som e dåligt med att dansa på fredagar på kvällen e att när man kommer hem har familjen redan käkat och börjat med fredagsmyset.
Dansen vi gjorde idag va iallafall skit kul och vi dansade till "Bad Girl" av Usher :)

http://www.youtube.com/watch?v=fOKqgG3dOrI

Här kommer en video från en av våra raster ^^

http://www.youtube.com/user/Fliizan96?feature=mhum

Jag och Felicia pratade om kollo som vi ville gå på och hon får för sin mamma och jag fick oxå först men sen så sa mamma att jag skulle betala den delvis själv... Det mamma sa sist va att jag skulle få pengar i födelsedagspresent och sen bestämma vad jag skulle gör med pengarna... men jag tror knappast att jag kommer få typ 500 i födelsedagspresent. Felicia säger att man får rabatt om man har flera sysskon och att vi inte skulle behöva betala så mycket... Men jag har bestämt mej för att jag verkligen vill dit och jag får väll lägga ut alla mina sparpengar på det där själv då -.- Asså jag fattar inte... mamma har inte varit så här förut -.- så jävla sur för att hon håller på -.-

Ja men nu ska jag nog gå ner an stund till Viktor och Lukas A och kanske spela lite cod me dom ^^ puss puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)