måndag 21 februari 2011

kläder och annat kul :)

Hej igen :)
Idag har jag bara chillat och kollat på massa Glee avsnitt :D Jag tror att jag behövde en reelaxdag...
Jag e typ halv försyld eller ngt... det e skit störande för jag blir lätt trött och får ont i huvet lite då och då.
Faaan va jag längtar efter våren!!! varför kommer den aldrig -.-
Jag har kollat upp lite vårmode idag och jag gillar den :) här e några bilder :)

Mitt linne :D


Coolt va? ;)



Lite vårmode 2011 :)

gillar detta!

gillar byxorna

fin tröja ;)

Coola byxor :)

jag gillar lite slappa tröjor :)

skit cool byxdress :)


coola tights

skit söt! :)

gillar stilen, inte min stil direkt men men :)


snyggt!


as coool :D

slapp tröja :)

skit söt!! :)

älskar den här klanningen! inte riktigt men stil men ändå :)


Ja det var det ^^ Jag kom på för ett tag sen att jag inte har skrivit ngt om Lovas suprise :O Det e skandal!
Vi möttes på brommaplan Jag, mamma, Felicia, Hanna och Lova och sen tog vi bilen och så körde mamma oss till mormor och morfar i Enköping. Vi bakade pizza som midda och till efterrätt så blev det Lovas present... och så gjorde vi massa annat... jag kan inte skriva mer nu men det var iallafall skit kul och vi hade det super mysigt!! bilderna lägger jag upp senare :)

Puss och knull ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)