söndag 20 februari 2011

Prao :)

Nu har jag praoat på stadsteatern i 6 dagar. Jag har kollat på 2 föreställningar och x antal repetitioner på Hair ;) Jag har hjälp till att fixa med myggorna (små mickarna man tejpar på kinden) bla. Det har varit kul! Och så har jag träffat 2 nya vänner Lydia och Signe från Adolf-Fredriks skolan :) <3
Idag va vi på Ikea medans Viktor åkte snowbord med Lukas.
i veckan har jag köpt ett coolt linne, en tröja, en tjock tröja, en mascara och sommarskor :D Skorna kostade bara 200 kr :)

Oj haha jag hade vist glömt att fortsätta skriva... jag ska gå och lägga mej nu... men jag hoppas jag skriver lite imorn ist och kanske lägger upp en bild på mitt linne ;) btw så e jag ledig imorn för att jag jobbade i lördags.

Have a good night :) <3

2 kommentarer:

  1. Va ku för dig min vän! Hur går det med albin flinkas då?

    SvaraRadera
  2. haha ja du... har ju knapt pratat med honom mm hehe btw vem e du??

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)