torsdag 21 april 2011

Födelsedagar hit och dit :)

Hej svej! Idag har Jag mamma och Viktor köpt present till Johan han fyller år 40 på lördag :)
Imorgon e det röd dag så nu får alla chilla och ta vara på påsken ;)
Jag har fortsatt lite på min bild oxå :) jag tänker inte sluta med den tills den är perfekt!

jag har funderat på att färga håret blont :) det e vad jag föddes till ;) Men om du har lust att skriva vad du tycker så skulle jag uppskatta det :)

Här har jag bilder på när jag inte hade färgat håret och efter...
Den hårfärgen jag har nu e den här... bilden e inte så fin men kolla på håret ist...



Ja som sagt e det här vad jag hade innan, men jag kommer nog att färga
lite blondare... jag hade nästan vitt hår när jag va liten :)


För ett tag sen så va jag, Felicia, Viktor och Filip på Ison och Filles konsert i kungsträdgården :)
Dom e faktiskt bra! Efter att dom hade spelat så skulle det vara ngn tråkig talang grej så vi gick runt för att se om dom va där och det va dom :D

Vi såg både Ison och Fille men när Viktor försökte nå fram till Fille så stack han men Ison fick vi iallafall lite kontakt med :)



Han var ganska skön ^^ Viktor rusade fram till honom så fort de andra tjejerna stack och typ krama honom och han gjorde värsta minen xD

Idag fyller min mormor år och jag hade inte köpt ngt och mormor och morfar kom hit idag utan att jag visste det ^^ så typiskt dom att bara dyka upp hur som hälst ^^

Grattis mormor älskar dej :) <3

Det var det för idag sov sött och ha det bra :*<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)