fredag 22 april 2011

Dö tandställning dö

Den 19 var jag hos min Tandläkare. Hon sa att jag skulle ha kunnat ta ut tandställningen den dagen :D men så sa hon att hon måste beställa en ståltråd som jag ska ha typ i gommen och det skulle ta typ 3 dagar att beställa fram och så sa hon att hon skulle på semester i 2 veckor -.- Men tillochmed tandläkare behöver semester ibland! Men så jag ska ta ut tandställningen den 14 maj :D

Idag fick jag för första gången HELA barnbidraget :D Eftersom jag har fyllt 15 så får jag hela 1100 eller ngt sånt :DD
Så jag ska nog köpa hår färg snart xD

Btw så e jag heeelt klar med min bild :) Check it out and like it!




Den första bilden gillar jag bäst! Men båda bilderna är tagna på samma tillfälle det var bara den första som blev en lite bättre bild :)

Idag kom Felicia hem till Sverige igen :) Inte för att hon har varit borta jätte länge men jag har ändå längtat efter den lilla saken :* Älskar dej bby <3 Nkwagala nyo <3

Imorgon e det Johans 40års dag :) Det kommer att bli firat med pompa och ståt typ ;) Eller det blir mer familje firat men en kommer han att ha en fest :) <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)