lördag 23 april 2011

Glad påsk :)


Helllooo :)
Idag fyllde Johan år som sagt ;)
Morgonen började med att jag väcktes tidigt för att hjälpa till med förberedelserna till Johans morgon firande. Sen sjöng vi gör Johan och så fick han klä på sig fort för att gå på "skattjakt" eller "tipsrunda" eller vad det kallas...som jag hade arrangerat :) Han fick en ledtråd för att hitta en annan ledtråd och sen så tillsist hittade han nyckeln till skafferiet som han öppnade och där inne fanns det en....... Gasol grill :) Den stod han och monterade e typ 2 timmar efter lite tårta och frukost.
Det har varit en väldigt solig och skön dag idag! När Johan höll på att fixa med sin nya grill på terrassen så samlades hela familjen där (förutom Viktor som var hos pappa). Mamma och Nilas spelade och jag satt i solen och läste och stekte samtidigt :) Jag blev faktiskt lite brunare :D

Sen så har jag och mamma sprungit i solskenet med mormor cyklande :) Det tycker jag var duktigt av med som fick iväg tanterna på en liten vända ;) Det var första gången som jag sprang i år :O Men jag ska försöka att göra det lite oftare!

Som ni säkert listade ut så kom mormor och morfar hem till oss och firade Johan och sen kom Anna-Lena och Gustav hit oxå :) Det var trevligt :)

När mormor och morfar skulle åka så bestämde jag och Viktor oss fort för att följa med hem till morm och morf, för att Johan och Nilas skulle ändå åka hit imorgon för att kolla på Anna-Lenas konst runda hon har hemma hos sig.

Så nu e vi här så det blir inga bilder idag på alla påsk ägg mm :P
Just det jag har inte sagt ...



Ha det bra så länge, för det kommer jag ;) puss puss <333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)