söndag 24 april 2011

Sommarväder på Ekudden :)

Nu har hela familjen kommit till Ekudden :) Det är verkligen fint väder här!
Vi har varit och kollat på Anna-Lenas glas grejer sov verkligen är jätte fina! :)
Jag Viktor och Nilas cyklade ner till deras brygga och då kom en jätte läskig svan :S Den attackerade oss flera gånger. Viktor och Nilas sprutade vatten på svanen med vattenpistoler ... svanen blev inte direkt gladare... Jag och Viktor tog några bilder med min mobil men jag kan inte få över dom till den här datan :/
Men ni kan få en annan bild på en annan svan ;)



Sen cyklade vi en liten runda och klättrade i ett träd sen så hamnade jag här :)

Charlott min kompis ska/har tävlat i ridning idag och hon ska snart komma hit så ska vi göra ngt kuligt ;) Hoppas hon kommer snart för att jag vet inte om vi ska sova här eller inte...

Nu ska jag kanske sola eller ngt vi hörs puss puss <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)