tisdag 26 april 2011

Ny rubrik på G :)

Hej svejs :)
Jag måste bara skryta lite och säga att jag Charlott och Nora (Charlotts kompis) badade i sjön när jag va på Ekudden :D Jag och Nora hoppade i med kläder först sen så puttade Nora i Charlott xD haha men hon hade planerat att hoppa i men Nora tyckte att hon va för långsam ^^ Vi filmede ALLT xD men det va nora som filmade mm så jag kommer nog inte få några bevis att lägga upp :/
Sen så cyklade vi till stan och köpte glass och kollade på kläder :) Det e typ 7 km till stan från Ekudden + att vi cyklade runt på Ekudden så vi cyklade ganska mycket då :)

Jag och tänkte göra om rubriken till bloggen idag och då skulle mamma hjälpa mej med det för hon e bra på sånt... men då tar det typ en timme för min dator att skicka ett mail till mamma med några bilder, så hon tröttna och gick och la sig ... men jag får göra det i morn istället då.
Men nu vet ni att det e på G ;)

Här e förresten bliden på svanen ;) hehe
Den ser inte så arg ut men det lovar jag att den va :O


Jahopp då ska jag väl gå och lägga mej nu då... btw om ni vill veta så var första dagen i skolan efter 2 månader, skit! As stressigt! Men sen efter skolan åkte jag, Felicia och Julia till stan :D

Men nu e jag skit trött ha det så bra puss puss <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)