torsdag 28 april 2011

Ny rubrik :)

Nå vad tycker du? :)
Om ni undrar vad jag snackar om så e det om rubriken. Den gjorde jag och mamma igår :)

Jag har varit jätte duktig! Jag cyklade till och från skolan på mormors gamla gnisliga cykel ;) Jag diggar cykeln men det e liiite pinsamt när man cyklar förbi en buss hålplats och alla bara stirrar :S

Det e exakt 2 veckor kvar tills jag blir av med tandställningen :)

BRUNO MARS ^^ heh här e en skiiiit kul musik video :) Det e The Lazy Song. Den e bra och musikvideon e bättre ;) Check it out!

Tyvärr går det inte att ha en stor ruta man trycker på för att kolla på den ... men ni får nöja er med den här lilla länken

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Snart e det valborg :o Det känns konstigt att det har gått så snabbt! Jag ska antaglien till mormor och morfar på valborg (i helgen :O) och Felicia kanske ska följa med men hon har inte snackat med sina päron än men vi får se :)

Nu ska jag sova god natt, dröm vackra drömmar ;) <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)