tisdag 10 maj 2011

Sol :D

Tjénare :)
idag började vi vanlig tid men kl typ 10 så skulle vi ha idrottsdag :S Så jag gick hem till Felicia som hade varit hemma och så åkte vi hem till mej. Vi pluggade den mästa tiden men så tränade vi på dansen och köpte glass och så åt vi den i parken :) det var mysigt. Jag gjorde fett coola akrobatiska saker på bebisgungan xD
Jag och Martin hade gjort en glass förut och idag hade jag tängt att det var ett perfeckt tillfälle att äta upp den! det e en ganska lång historia men det slutar iallafall med att det var fisk :S och Johan oc hade ätit upp glassen...
Det har varit en härlig och solig dag idag :D jag behövde verkligen en sån här dag :) <3

Felicia har tagit några bilder som hon kommer att lägga upp på sin blogg snart så kolla in ;) <3

Ha det så bra nu ska jag dra ^^ det rimmade xD <3


1 kommentar:

  1. Jag protesterar!! Rörelserna var allt annat än akrobatiska xD<33

    SvaraRadera

Kommentara gärna :)