onsdag 11 maj 2011

:D

Tudiluu motha fuckallalalalalallalalall....
Det där var en liten repliik från The Hangover :D


Hahah :D btw kolla! jag har lyckats få så det blev en sån där ruta :D  JAG ÄGER! xD

Idag efter skolan så gick jag och Felicia och frågade runt i lite affärer efter sommarjobb (inte så lyckat) men sen när vi kom upp till skolan igen för att hämta våra grejor som vi hade lämnat kvar så stod fortfarande Jonathan oxh William A (från min klass) och Birk (från 7 a) fortfarande kvar och spelade pingis och då var klockan typ 5 xD haha jag  stannade kvar en liten stund och sen gick jag hem.

"På ymnasiet redan från hösttermnen och i grundskolan från hösten 2012- nu ska skolket på skolorna skrivas in i eleverrnas betyg.
-Det skolket är en av orsakerna till att kunskapsnivån i svenska skolor sjunker, sa utbildningsmenistern Jan Björklund under en pressekonferans på rosenbad i dag."

Mamma läste precis upp den rubriken i aftonbladet idag och jag får nästan kräk reflexer :S Det står att det typ bara är den saken (Jan Björklund) som vill att det ska skrivas i betygen från 6an om man skolkar...
Alla 96or och uppåt (som inte är moderater ;)), vi måste stå upp mot moderaterna nästa val!!

Apropå ingenting så blir jag av med min tandställng imorn kl 10 :D Happy face :D

Peace and love <3<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)