lördag 14 maj 2011

Trevligt

Heeeey :D
Idag har det hänt ganska så mycket :) Jag och mamma åkte in till brommablox där jag köpte en bikini som är blommig från cubus ^^ Vi var där ganska länge för att hitta en klänning till mamma men det gick inte så bra... Sen gick vi till stora coop och då så fick jag syn på en moppe man kunde vinna :D:D så klart ställde jag upp i tävlingen men vi får väl se om jag vinner ;) För att vara med i tävlingen så var man tvungen att köpa ngt från Vee (det var dom som arrangerade tävlingen) så jag var tvungen att köpa typ ngn hår borttagnings mojs...

Sen började Johans 40 års fest ^^ jag Viktor och Lukas var hemma ett tag men åkte hem till Lukas vid typ 10 tiden :)
Nu ligger båda och sover så sött brevid mej ^^

Faaaaan va coolt det skulle vara om jag van den där mopeden!!!! :D

Btw så har jag fortfarande kvar min tandställning :/ Jag försov mej och vaknade vid typ halv 11 :( Fan va jag blev besviken på mig själv!

Nu ska jag väll oxå gå och lägga mej... god natt söv söt dröm om alla småkryp du mött ;) <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentara gärna :)